Tęczowa IKEA

KEA rusza ze sprzedażą tęczowej torby. Środki ze sprzedaży przeznaczy na specjalny cel

 

IKEA ponownie wprowadza do polskich sklepach stacjonarnych limitowaną wersję słynnej niebieskiej torby FRAKTA, która będzie złożona z kolorów tęczy. Cały dochód z jej sprzedaży firma przekaże na 116 111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży prowadzony przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Sprzedaż torby rusza w poniedziałek 17 maja, który jest Międzynarodowym Dniem Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii.

Tęczowa torba STORSTOMMA ma wymiary 55x37x35 cm i pojemność 71 l. Będzie sprzedawana w cenie 9,99 zł (niebieska wersja kosztuje 3 zł).

- Wsparcie osób LGBT+ w pracy jest jednym z pięciu punktów strategii Różnorodności i Włączania w IKEA, którą firma realizuje od 2020 roku. Dla organizacji jest ono tak samo ważne jak działania na rzecz m.in. równych szans dla kobiet w rozwoju zawodowym, równości płac, sprawiedliwego podziału obowiązków rodzicielskich, zatrudnienia osób z niepełnosprawnością, budowania otwartości na różne kultury - podano w komunikacie firmy.

- Torba STORSTOMMA to produkt IKEA, który oprócz podstawowej funkcji, jest również symbolem szacunku dla osób LGBT+ oraz wsparcia otwartości. Szacunek i włączanie są częścią naszych wartości w IKEA. Każdy z nas jest ważny, każdy jest słyszany i wkład każdego się liczy. Sprzedaż toreb STORSTOMMA oznacza dla nas możliwość wsparcia oraz pomocy dzieciom i młodzieży narażonym na wykluczenie społeczne, we współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, która prowadzi telefon zaufania dla dzieci i młodzieży – mówi Susanna Romantsova, liderka ds. różnorodności, równego traktowania i kultury przynależności w IKEA Retail w Polsce, cytowana w komunikacie.